Spletno trgovino smo zasnovali tako, da lahko čim enostavneje najdete in naročite iskane izdelke. Funkcije e-trgovine smo prilagodili zahtevam, ki se običajno pojavljajo tudi pri osebnem nakupu, in trudimo se zagotoviti čim več informacij o izbranih izdelkih. Če pa bi imeli kakršnakoli vprašanja, na katera niste našli odgovora, prosimo, kontaktirajte našo podporo strankam na eni od naslednjih kontaktnih točk:
V spletni trgovini se lahko prosto premikate in si ogledujete izdelke tudi brez oddaje naročila. V tem primeru ni potrebno vnašati nobenih osebnih podatkov.
Na zgornji vrstici spletne strani se nahajajo glavne kategorije, ki pomagajo pri izbiri izdelkov. S klikom na podkategorije se prikaže podroben seznam izdelkov, in po izbiri določenega izdelka dobite podrobne informacije o igrači.
Navedene cene so vedno v evrih (EUR) in predstavljajo ceno z DDV. Cene navedene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v naših fizičnih prodajalnah.
Verjamemo, da boste uporabo naše spletne trgovine smatrali za enostavno, pregledno in udobno.
Za nakup v naši spletni trgovini registracija ni potrebna, vendar z registracijo pridobite več prednosti.
Registrirane stranke lahko enostavneje spremljajo svoja naročila, shranjujejo izdelke na seznam priljubljenih in si ogledajo zgodovino svojih preteklih naročil.
Registracija je možna po vnosu imena, e-poštnega naslova in telefonske številke.
V spletni trgovini lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:
Med naročanjem lahko izbirate med dvema načinoma dostave:
Dostava s kurirjem GLS Hungary Kft. neposredno na naslov. Pri dostavi na naslov vas prosimo, da vnesete naslov, na katerem ste dosegljivi čez dan, na primer delovni naslov, skupaj z imenom prejemnika in telefonsko številko, saj naši kurirji dostavljajo med 8:00 in 17:00 uro.
V polje „Opomba“ lahko vnesete vse informacije, ki lahko olajšajo dostavo - na primer:
„Pošiljko lahko prevzame sosed XY“,
„Naslov za dostavo je moje delovno mesto, 4. nadstropje, soba 520“,
ali „Paket lahko prevzame receptorka, pustil/a sem denar pri njej“.
Če kurir na naslovu nikogar ne najde, pusti obvestilo in na navedeni telefonski številki se lahko pri dispečerju pozanimate o pošiljki.
Kurir naslednji dan avtomatsko opravi ponoven poskus dostave.
Cena dostave na območju Slovaške:
| Pri naročilih v vrednosti od 0 do 49 EUR, ki ne vsebujejo prevelikega blaga, dostava s kurirjem GLS. | 3,99 EUR |
| Pri naročilih nad 49 EUR, ki ne vsebujejo prevelikega blaga: | BREZPLAČNO |
| V primeru prevelikega blaga (če teža paketa presega 40 kg ali če obseg paketa presega 300 cm (2x višina + 2x širina + 1x dolžina) | 20 EUR |
Preveliko blago: Teža paketa blaga presega 40 kg ali obseg paketa presega 300 cm (2x višina + 2x širina + 1x dolžina). Informacija o tem, ali je blago preveliko, je vedno navedena na strani izdelka.
Packeta dostava na prevzemno mesto:
Svoj paket lahko udobno prevzamete na enem od prevzemnih mest Packete, ki ga izberete sami - ob času, ki vam ustreza, in na mestu, ki vam je pri roki.
Pristojbina za dostavo na prevzemno mesto Packeta:
| Pri naročilih v vrednosti od 0 do 49 EUR | 2,99 EUR |
| Pri naročilih nad 49 EUR: | BREZPLAČNO |
Nakup je mogoče preklicati v 14 koledarskih dneh od njegove izvedbe (z izjemo blaga, za katerega veljajo omejitve pravice do odstopa od pogodbe). Rok 14 dni začne teči od dneva prevzema blaga, v primeru več postavk ali delov blaga od dneva prevzema zadnje postavke.
Če želite preklicati nakup, prosimo, pošljite izpolnjeno izjavo o odstopu od pogodbe na e-poštni naslov support@regiotoys.com ali na naslov:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.
Izjavo si lahko prenesete tukaj
Po odstopu od pogodbe je potrebno blago vrniti ali predati najkasneje v 14 dneh na naslovu:
2045 Törökbálint, Torbágy utca 4., Sklad.
Stroške vračila blaga vedno krije kupec.
Od nakupa ni mogoče odstopiti v teh primerih:
Ali se moram registrirati, da lahko oddam naročilo?
Ne, naročilo je mogoče ustvariti tudi brez registracije.
Zakaj se splača registrirati?
Po enkratnem vnosu podatkov bo postopek naročanja enostavnejši. Dovolj je, da vnesete e-poštni naslov in geslo, poleg tega pa lahko uporabljate seznam želja in si ogledate svoja prejšnja naročila.
Kaj pomenijo posamezni statusi spletnega naročila?
Če ima vaše naročilo status „v obdelavi” (spracováva sa), to pomeni, da smo ga prejeli, vendar še ni bilo odposlano. Če je označeno kot „obdelano, zaključeno” (vybavená, uzavretá), to pomeni, da je bilo pripravljeno in predano za dostavo.
Kako hitro bo moje naročilo prispelo?
Če izberete dostavo s kurirjem, bo pošiljka običajno prispela naslednji delovni dan po obdelavi naročila. V primeru osebnega prevzema, če ima izbrana prodajalna izdelek na zalogi, ga lahko prevzamete tudi na dan naročila. Vedno si prizadevamo za čim hitrejšo dostavo.
Zakaj nisem prejel/a potrditvenega e-maila o naročilu?
Možno je, da je vaš e-poštni sistem sporočilo samodejno uvrstil med vsiljeno pošto (spam). Prosimo, preverite mapo Spam/Junk in dodajte naš naslov med zaupanja vredne pošiljatelje.
Ali lahko plačam s plačilno kartico?
Da, v spletni trgovini lahko plačate s spletno plačilno kartico, v primeru osebnega prevzema pa je plačilo s kartico možno v vseh naših prodajalnah.
Kako lahko izberem barvo izdelka?
Pri izdelkih v košarici lahko v polje Opomba vpišete svojo zahtevo (npr. „modra barva”).
Kako izvem, kdaj bo paket prispel?
O odpremi pošiljke vas bomo obvestili po e-pošti. Naročilo lahko sledite tudi po navodilih, navedenih zgoraj.
Kdaj lahko pričakujem kurirja?
Kurirska služba GLS dostavlja ob delovnih dneh od 07:00 do 17:00 ure.
Kaj se zgodi, če me kurir ne najde doma?
Kurir bo poskusil dostaviti pošiljko dvakrat. Če vas ne najde, vas bo poskušal kontaktirati telefonsko ali pusti pisno obvestilo.
Kam naj vrnem paket, če imam z njim težave?
Coletul livrat prin curier trebuie trimis la următoarea adresă: REGIO JÁTÉK logistické centrum 2045 Törökbálint, Torbágy utca 4.
Želim račun z DDV - ali moram to navesti v naročilu?
To ni potrebno - vsem strankam avtomatsko izstavljamo račune z DDV.